Piccoline/piccolo/koordinator hos DealHaus
Går du et sabbatår i møde, og er klar til at bruge din stærke sans for både struktur og orden i et fuldtidsjob? Vi, i DealHaus, søger en piccoline/piccolo til opstart efter sommerferien, med den rette energi, interesse og attitude til at få vores travle hverdag til at glide. Som piccoline/piccolo hos DealHaus vil dine hovedopgaver være at få hverdagens gøremål til at gå op i en højere enhed, indebærende at tage vare på kontoret såvel som en lang række forskellige opgaver.
Dine primære opgaver bliver at sikre husets daglige flow, hvilket primært indbefatter:
- Mødeforplejning.
- Frokostanordning og indkøb.
- Rengøring og vedligeholdelse af kontoret.
- Booking af diverse arrangementer, samt holde styr på medarbejdernes kalender i travle tider.
- Website-ansvarlig.
- Andre opgaver hvor der kan være et større ansvar, hvis du er motiveret og interesseret.
Vi forventer, at:
Du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt. Som person er du udadvendt, og du evner at omstille dig nye opgaver, hvis der pludselig opstår situationer, hvor du skal prioritere anderledes. Du er god til at holde overblik og samtidig skabe struktur omkring dine kollegaer og på kontoret. Du har et ægte ”service-gen” og springer gerne til, når der er brug for dig.
Lidt om os:
Vi er en rådgivningsvirksomhed, som er specialiseret i køb og salg af virksomheder. Vi er et team på 10 mennesker, og holder til på Viby Torv (lige over Sparekassen Danmark). Vi vægter kvalitet og seriøsitet højt i vores arbejde, men sætter også pris på godt samvær, sociale arrangementer samt at alle har det godt både hver for sig og sammen med hinanden.
Lyder det som noget for dig?
Stillingen er på fuldtid, man-fre (8.00-15.00) med ansættelse pr. 1. august 2022.
Har du yderligere spørgsmål ang. stillingen, eller tænker du, at du er den rette kandidat, så kan du kontakte Emily Damm-Jakobsen på pix@dealhaus.dk
Vi inviterer løbende til samtale så ansøg allerede i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig.